نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آثار -توجه به تاریخ و آموزش تاریخ در آثار ابوالقاسم سحاب تفرشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
  • آسیب‌شناسی چالش‌ها و آسیب‌های آموزش تاریخ در دانشگاه . [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 23-37]
  • آموزش .آموزش تاریخ با استفاده از هنرهای نمایشی. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 9-21]
  • آموزش درآمدی بر روش‌های نوین تدریس تاریخ در مدارس کشورهای مختلف . [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 80-99]
  • آموزش تاثیر آشنایی با تاریخ محلی در علاقه‌مندسازی مخاطبان به تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 38-56]
  • آموزش اهمیت وضرورت تقویت سخنرانی معلمان در ارتقاء کیفیت آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]
  • آموزش ده گام در طراحی واحد یادگیری در آموزش تاریخ در قالب یک تجربه زیسته. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 26-43]
  • آموزش کاربرد خط و خطاطی و خوشنویسی در آموزش علم تاریخ در ایران اسلامی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 73-154]
  • آموزش تاریخ -توجه به تاریخ و آموزش تاریخ در آثار ابوالقاسم سحاب تفرشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
  • آموزش تاریخ -نقش و جایگاه تربیتی آموزش تاریخ در نظام تعلیم و تربیت [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-45]
  • آموزش تاریخ -واکاوی آموزش مجازی درس تاریخ از دیدگاه دبیران تاریخ [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 46-72]
  • آموزش تاریخ بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در آموزش سلسله‌های حکمرانی در تاریخ ایران (با تأکید بر نرم‌افزار iMindMap). [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 39-57]
  • آموزش تاریخ نقش عکس تاریخی در توسعه تفکر انتقادی در آموزش تاریخ. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 58-79]
  • آموزش تاریخ راه‌کارهای تقویت تفکر انتقادی در آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 14-22]
  • آموزش چندرسانه‌ای اثربخشی آموزش چندرسانه‌ای برانگیزش پیشرفت درس تاریخ دانش‌آموزان نابینا. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-8]
  • آموزش‌دانشگاهی چالش‌ها و آسیب‌های آموزش تاریخ در دانشگاه . [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 23-37]
  • آموزش و پرورش -نقش و جایگاه تربیتی آموزش تاریخ در نظام تعلیم و تربیت [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-45]
  • آنتروپی‌ شانون واکاوی و تبیین مؤلفه‌های تربیت اخلاقی در محتوای دروس تاریخ کتابهای مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]

ا

  • ابوالقاسم سحاب -توجه به تاریخ و آموزش تاریخ در آثار ابوالقاسم سحاب تفرشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
  • ارزشیابی راهنمای کاربردی سنجش تکوینی (مستمر) در درس تاریخ. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 57-69]
  • انگیزش پیشرفت اثربخشی آموزش چندرسانه‌ای برانگیزش پیشرفت درس تاریخ دانش‌آموزان نابینا. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-8]
  • اهرم تنگستان اثر بخشی استفاده از نقشه مفهومی در آموزش تاریخ 3( ایران و جهان معاصر ) -( یادگیری معنادار ) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 61-72]
  • اهمیت سخنرانی اهمیت وضرورت تقویت سخنرانی معلمان در ارتقاء کیفیت آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]

ب

  • برشت .آموزش تاریخ با استفاده از هنرهای نمایشی. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 9-21]

ت

  • تاریخ -توجه به تاریخ و آموزش تاریخ در آثار ابوالقاسم سحاب تفرشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
  • تاریخ واکاوی و تبیین مؤلفه‌های تربیت اخلاقی در محتوای دروس تاریخ کتابهای مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
  • تاریخ تحلیل محتوای کتاب تاریخ1 (ایران و جهان باستان) پایۀ دهم رشتۀ ادبیات و علوم انسانی براساس شاخص خوانایی گانینگ فوگ، مک لافلین و فلش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 107-116]
  • تاریخ .آموزش تاریخ با استفاده از هنرهای نمایشی. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 9-21]
  • تاریخ بررسی مفهوم هویت ملی و مؤلفه‌های آن در کتاب‌های درسی تاریخ مقطع متوسطۀ دوم. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 22-38]
  • تاریخ درآمدی بر روش‌های نوین تدریس تاریخ در مدارس کشورهای مختلف . [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 80-99]
  • تاریخ راه‌کارهای تقویت تفکر انتقادی در آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 14-22]
  • تاریخ راهنمای کاربردی سنجش تکوینی (مستمر) در درس تاریخ. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 57-69]
  • تاریخ خلاصه روش تحقیق در تاریخ با تکیه بر یک نمونه پروپوزال تاریخی. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 70-86]
  • تاریخ اهمیت وضرورت تقویت سخنرانی معلمان در ارتقاء کیفیت آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]
  • تاریخ تأثیر داستان سرایی در تدریس و یادگیری درس تاریخ در مقاطع پایین تر. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 16-25]
  • تاریخ ده گام در طراحی واحد یادگیری در آموزش تاریخ در قالب یک تجربه زیسته. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 26-43]
  • تاریخ راهبردهای تدریس موثر در آموزش تاریخ با تأکید بر تدریس فعال و کار گروهی. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 44-60]
  • تاریخ اثر بخشی استفاده از نقشه مفهومی در آموزش تاریخ 3( ایران و جهان معاصر ) -( یادگیری معنادار ) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 61-72]
  • تاریخ ۱ پایۀ دهم تحلیل محتوای کتاب تاریخ1 (ایران و جهان باستان) پایۀ دهم رشتۀ ادبیات و علوم انسانی براساس شاخص خوانایی گانینگ فوگ، مک لافلین و فلش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 107-116]
  • تاریخ علوم و معارف اسلامی -بررسی سیر علمی علامه سیدمحمدحسین طباطبایی در تاریخ علوم و معارف اسلامی با نظریه پخش یا اشاعه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 73-106]
  • تاریخ محلی تاثیر آشنایی با تاریخ محلی در علاقه‌مندسازی مخاطبان به تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 38-56]
  • تجربه زیسته ده گام در طراحی واحد یادگیری در آموزش تاریخ در قالب یک تجربه زیسته. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 26-43]
  • تحقیق خلاصه روش تحقیق در تاریخ با تکیه بر یک نمونه پروپوزال تاریخی. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 70-86]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب تاریخ1 (ایران و جهان باستان) پایۀ دهم رشتۀ ادبیات و علوم انسانی براساس شاخص خوانایی گانینگ فوگ، مک لافلین و فلش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 107-116]
  • تدریس درآمدی بر روش‌های نوین تدریس تاریخ در مدارس کشورهای مختلف . [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 80-99]
  • تدریس اثربخش -واکاوی آموزش مجازی درس تاریخ از دیدگاه دبیران تاریخ [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 46-72]
  • تدریس مجازی -واکاوی آموزش مجازی درس تاریخ از دیدگاه دبیران تاریخ [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 46-72]
  • تربیت اخلاقی واکاوی و تبیین مؤلفه‌های تربیت اخلاقی در محتوای دروس تاریخ کتابهای مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
  • تربیت معلم ده گام در طراحی واحد یادگیری در آموزش تاریخ در قالب یک تجربه زیسته. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 26-43]
  • تعامل و کار گروهی راهبردهای تدریس موثر در آموزش تاریخ با تأکید بر تدریس فعال و کار گروهی. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 44-60]
  • تعزیه .آموزش تاریخ با استفاده از هنرهای نمایشی. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 9-21]
  • تعلیم و تربیت -نقش و جایگاه تربیتی آموزش تاریخ در نظام تعلیم و تربیت [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-45]
  • تفکر انتقادی نقش عکس تاریخی در توسعه تفکر انتقادی در آموزش تاریخ. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 58-79]
  • تفکر انتقادی راه‌کارهای تقویت تفکر انتقادی در آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 14-22]
  • تقویت سخنرانی اهمیت وضرورت تقویت سخنرانی معلمان در ارتقاء کیفیت آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]

خ

  • خط کاربرد خط و خطاطی و خوشنویسی در آموزش علم تاریخ در ایران اسلامی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 73-154]
  • خطاطی کاربرد خط و خطاطی و خوشنویسی در آموزش علم تاریخ در ایران اسلامی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 73-154]

د

  • داستان تأثیر داستان سرایی در تدریس و یادگیری درس تاریخ در مقاطع پایین تر. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 16-25]
  • دانش‌آموزان راهبردهای تدریس موثر در آموزش تاریخ با تأکید بر تدریس فعال و کار گروهی. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 44-60]
  • دانش‌آموز نابینا اثربخشی آموزش چندرسانه‌ای برانگیزش پیشرفت درس تاریخ دانش‌آموزان نابینا. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-8]
  • درس تاریخ اثربخشی آموزش چندرسانه‌ای برانگیزش پیشرفت درس تاریخ دانش‌آموزان نابینا. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-8]

ر

  • رشته‌تاریخ چالش‌ها و آسیب‌های آموزش تاریخ در دانشگاه . [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 23-37]
  • روش خلاصه روش تحقیق در تاریخ با تکیه بر یک نمونه پروپوزال تاریخی. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 70-86]
  • روش تحقیق خلاصه روش تحقیق در تاریخ با تکیه بر یک نمونه پروپوزال تاریخی. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 70-86]
  • روش‌تدریس چالش‌ها و آسیب‌های آموزش تاریخ در دانشگاه . [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 23-37]
  • روش تدریس تأثیر داستان سرایی در تدریس و یادگیری درس تاریخ در مقاطع پایین تر. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 16-25]
  • روش تدریس اثر بخشی استفاده از نقشه مفهومی در آموزش تاریخ 3( ایران و جهان معاصر ) -( یادگیری معنادار ) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 61-72]
  • روش سخنرانی اهمیت وضرورت تقویت سخنرانی معلمان در ارتقاء کیفیت آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]
  • روش‌های تدریس فعال راهبردهای تدریس موثر در آموزش تاریخ با تأکید بر تدریس فعال و کار گروهی. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 44-60]
  • روش‌های نوین تدریس درآمدی بر روش‌های نوین تدریس تاریخ در مدارس کشورهای مختلف . [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 80-99]

س

  • سبک یادگیری نقش عکس تاریخی در توسعه تفکر انتقادی در آموزش تاریخ. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 58-79]
  • سلسله‌های ایران بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در آموزش سلسله‌های حکمرانی در تاریخ ایران (با تأکید بر نرم‌افزار iMindMap). [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 39-57]
  • سنجش برای یادگیری راهنمای کاربردی سنجش تکوینی (مستمر) در درس تاریخ. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 57-69]
  • سنجش تکوینی راهنمای کاربردی سنجش تکوینی (مستمر) در درس تاریخ. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 57-69]
  • سواد بصری نقش عکس تاریخی در توسعه تفکر انتقادی در آموزش تاریخ. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 58-79]
  • سیر علمی -بررسی سیر علمی علامه سیدمحمدحسین طباطبایی در تاریخ علوم و معارف اسلامی با نظریه پخش یا اشاعه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 73-106]

ش

  • شاخص خوانایی تحلیل محتوای کتاب تاریخ1 (ایران و جهان باستان) پایۀ دهم رشتۀ ادبیات و علوم انسانی براساس شاخص خوانایی گانینگ فوگ، مک لافلین و فلش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 107-116]

ط

  • طراحی واحد یادگیری ده گام در طراحی واحد یادگیری در آموزش تاریخ در قالب یک تجربه زیسته. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 26-43]

ع

  • عکس تاریخی نقش عکس تاریخی در توسعه تفکر انتقادی در آموزش تاریخ. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 58-79]
  • علاقه­مندسازی تاثیر آشنایی با تاریخ محلی در علاقه‌مندسازی مخاطبان به تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 38-56]
  • علامه سیدمحمدحسین طباطبایی -بررسی سیر علمی علامه سیدمحمدحسین طباطبایی در تاریخ علوم و معارف اسلامی با نظریه پخش یا اشاعه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 73-106]
  • علم تاریخ.  کاربرد خط و خطاطی و خوشنویسی در آموزش علم تاریخ در ایران اسلامی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 73-154]

ف

  • فراگیران راهنمای کاربردی سنجش تکوینی (مستمر) در درس تاریخ. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 57-69]
  • فرهنگ بررسی مفهوم هویت ملی و مؤلفه‌های آن در کتاب‌های درسی تاریخ مقطع متوسطۀ دوم. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 22-38]

ق

  • قصه تأثیر داستان سرایی در تدریس و یادگیری درس تاریخ در مقاطع پایین تر. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 16-25]

ک

  • کتب درسی تاریخ -نقش و جایگاه تربیتی آموزش تاریخ در نظام تعلیم و تربیت [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-45]

م

  • متوسطه دوم اثر بخشی استفاده از نقشه مفهومی در آموزش تاریخ 3( ایران و جهان معاصر ) -( یادگیری معنادار ) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 61-72]
  • مخاطبان تاثیر آشنایی با تاریخ محلی در علاقه‌مندسازی مخاطبان به تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 38-56]
  • مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی واکاوی و تبیین مؤلفه‌های تربیت اخلاقی در محتوای دروس تاریخ کتابهای مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
  • معارف اسلامی -بررسی سیر علمی علامه سیدمحمدحسین طباطبایی در تاریخ علوم و معارف اسلامی با نظریه پخش یا اشاعه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 73-106]
  • مقطع متوسطۀ دوم بررسی مفهوم هویت ملی و مؤلفه‌های آن در کتاب‌های درسی تاریخ مقطع متوسطۀ دوم. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 22-38]
  • مناظره راه‌کارهای تقویت تفکر انتقادی در آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 14-22]

ن

  • نظریه پخش یا اشاعه -بررسی سیر علمی علامه سیدمحمدحسین طباطبایی در تاریخ علوم و معارف اسلامی با نظریه پخش یا اشاعه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 73-106]
  • نقشه مفهومی اثر بخشی استفاده از نقشه مفهومی در آموزش تاریخ 3( ایران و جهان معاصر ) -( یادگیری معنادار ) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 61-72]
  • نقشۀ مفهومی بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در آموزش سلسله‌های حکمرانی در تاریخ ایران (با تأکید بر نرم‌افزار iMindMap). [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 39-57]

و

  • وحدت ملی بررسی مفهوم هویت ملی و مؤلفه‌های آن در کتاب‌های درسی تاریخ مقطع متوسطۀ دوم. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 22-38]

ه

  • هنرهای نمایشی .آموزش تاریخ با استفاده از هنرهای نمایشی. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 9-21]
  • هویت ملی بررسی مفهوم هویت ملی و مؤلفه‌های آن در کتاب‌های درسی تاریخ مقطع متوسطۀ دوم. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 22-38]

ی

  • یادگیری تأثیر داستان سرایی در تدریس و یادگیری درس تاریخ در مقاطع پایین تر. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 16-25]
  • یادگیری مشارکتی راه‌کارهای تقویت تفکر انتقادی در آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 14-22]
  • یادگیری معنادار اثر بخشی استفاده از نقشه مفهومی در آموزش تاریخ 3( ایران و جهان معاصر ) -( یادگیری معنادار ) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 61-72]