آ
-
آثار
-توجه به تاریخ و آموزش تاریخ در آثار ابوالقاسم سحاب تفرشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
-
آسیبشناسی
چالشها و آسیبهای آموزش تاریخ در دانشگاه . [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 23-37]
-
آموزش
.آموزش تاریخ با استفاده از هنرهای نمایشی. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 9-21]
-
آموزش
درآمدی بر روشهای نوین تدریس تاریخ در مدارس کشورهای مختلف . [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 80-99]
-
آموزش
تاثیر آشنایی با تاریخ محلی در علاقهمندسازی مخاطبان به تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 38-56]
-
آموزش
اهمیت وضرورت تقویت سخنرانی معلمان در ارتقاء کیفیت آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]
-
آموزش
ده گام در طراحی واحد یادگیری در آموزش تاریخ در قالب یک تجربه زیسته. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 26-43]
-
آموزش
کاربرد خط و خطاطی و خوشنویسی در آموزش علم تاریخ در ایران اسلامی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 73-154]
-
آموزش تاریخ
-توجه به تاریخ و آموزش تاریخ در آثار ابوالقاسم سحاب تفرشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
-
آموزش تاریخ
-نقش و جایگاه تربیتی آموزش تاریخ در نظام تعلیم و تربیت [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-45]
-
آموزش تاریخ
-واکاوی آموزش مجازی درس تاریخ از دیدگاه دبیران تاریخ [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 46-72]
-
آموزش تاریخ
بررسی کاربرد فناوریهای نوین در آموزش سلسلههای حکمرانی در تاریخ ایران (با تأکید بر نرمافزار iMindMap). [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 39-57]
-
آموزش تاریخ
نقش عکس تاریخی در توسعه تفکر انتقادی در آموزش تاریخ. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 58-79]
-
آموزش تاریخ
راهکارهای تقویت تفکر انتقادی در آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 14-22]
-
آموزش چندرسانهای
اثربخشی آموزش چندرسانهای برانگیزش پیشرفت درس تاریخ دانشآموزان نابینا. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-8]
-
آموزشدانشگاهی
چالشها و آسیبهای آموزش تاریخ در دانشگاه . [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 23-37]
-
آموزش و پرورش
-نقش و جایگاه تربیتی آموزش تاریخ در نظام تعلیم و تربیت [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-45]
-
آنتروپی شانون
واکاوی و تبیین مؤلفههای تربیت اخلاقی در محتوای دروس تاریخ کتابهای مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
ا
-
ابوالقاسم سحاب
-توجه به تاریخ و آموزش تاریخ در آثار ابوالقاسم سحاب تفرشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
-
ارزشیابی
راهنمای کاربردی سنجش تکوینی (مستمر) در درس تاریخ. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 57-69]
-
انگیزش پیشرفت
اثربخشی آموزش چندرسانهای برانگیزش پیشرفت درس تاریخ دانشآموزان نابینا. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-8]
-
اهرم تنگستان
اثر بخشی استفاده از نقشه مفهومی در آموزش تاریخ 3( ایران و جهان معاصر ) -( یادگیری معنادار ) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 61-72]
-
اهمیت سخنرانی
اهمیت وضرورت تقویت سخنرانی معلمان در ارتقاء کیفیت آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]
ب
-
برشت
.آموزش تاریخ با استفاده از هنرهای نمایشی. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 9-21]
ت
-
تاریخ
-توجه به تاریخ و آموزش تاریخ در آثار ابوالقاسم سحاب تفرشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
-
تاریخ
واکاوی و تبیین مؤلفههای تربیت اخلاقی در محتوای دروس تاریخ کتابهای مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
-
تاریخ
تحلیل محتوای کتاب تاریخ1 (ایران و جهان باستان) پایۀ دهم رشتۀ ادبیات و علوم انسانی براساس شاخص خوانایی گانینگ فوگ، مک لافلین و فلش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 107-116]
-
تاریخ
.آموزش تاریخ با استفاده از هنرهای نمایشی. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 9-21]
-
تاریخ
بررسی مفهوم هویت ملی و مؤلفههای آن در کتابهای درسی تاریخ مقطع متوسطۀ دوم. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 22-38]
-
تاریخ
درآمدی بر روشهای نوین تدریس تاریخ در مدارس کشورهای مختلف . [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 80-99]
-
تاریخ
راهکارهای تقویت تفکر انتقادی در آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 14-22]
-
تاریخ
راهنمای کاربردی سنجش تکوینی (مستمر) در درس تاریخ. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 57-69]
-
تاریخ
خلاصه روش تحقیق در تاریخ با تکیه بر یک نمونه پروپوزال تاریخی. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 70-86]
-
تاریخ
اهمیت وضرورت تقویت سخنرانی معلمان در ارتقاء کیفیت آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]
-
تاریخ
تأثیر داستان سرایی در تدریس و یادگیری درس تاریخ در مقاطع پایین تر. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 16-25]
-
تاریخ
ده گام در طراحی واحد یادگیری در آموزش تاریخ در قالب یک تجربه زیسته. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 26-43]
-
تاریخ
راهبردهای تدریس موثر در آموزش تاریخ با تأکید بر تدریس فعال و کار گروهی. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 44-60]
-
تاریخ
اثر بخشی استفاده از نقشه مفهومی در آموزش تاریخ 3( ایران و جهان معاصر ) -( یادگیری معنادار ) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 61-72]
-
تاریخ ۱ پایۀ دهم
تحلیل محتوای کتاب تاریخ1 (ایران و جهان باستان) پایۀ دهم رشتۀ ادبیات و علوم انسانی براساس شاخص خوانایی گانینگ فوگ، مک لافلین و فلش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 107-116]
-
تاریخ علوم و معارف اسلامی
-بررسی سیر علمی علامه سیدمحمدحسین طباطبایی در تاریخ علوم و معارف اسلامی با نظریه پخش یا اشاعه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 73-106]
-
تاریخ محلی
تاثیر آشنایی با تاریخ محلی در علاقهمندسازی مخاطبان به تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 38-56]
-
تجربه زیسته
ده گام در طراحی واحد یادگیری در آموزش تاریخ در قالب یک تجربه زیسته. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 26-43]
-
تحقیق
خلاصه روش تحقیق در تاریخ با تکیه بر یک نمونه پروپوزال تاریخی. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 70-86]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب تاریخ1 (ایران و جهان باستان) پایۀ دهم رشتۀ ادبیات و علوم انسانی براساس شاخص خوانایی گانینگ فوگ، مک لافلین و فلش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 107-116]
-
تدریس
درآمدی بر روشهای نوین تدریس تاریخ در مدارس کشورهای مختلف . [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 80-99]
-
تدریس اثربخش
-واکاوی آموزش مجازی درس تاریخ از دیدگاه دبیران تاریخ [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 46-72]
-
تدریس مجازی
-واکاوی آموزش مجازی درس تاریخ از دیدگاه دبیران تاریخ [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 46-72]
-
تربیت اخلاقی
واکاوی و تبیین مؤلفههای تربیت اخلاقی در محتوای دروس تاریخ کتابهای مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
-
تربیت معلم
ده گام در طراحی واحد یادگیری در آموزش تاریخ در قالب یک تجربه زیسته. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 26-43]
-
تعامل و کار گروهی
راهبردهای تدریس موثر در آموزش تاریخ با تأکید بر تدریس فعال و کار گروهی. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 44-60]
-
تعزیه
.آموزش تاریخ با استفاده از هنرهای نمایشی. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 9-21]
-
تعلیم و تربیت
-نقش و جایگاه تربیتی آموزش تاریخ در نظام تعلیم و تربیت [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-45]
-
تفکر انتقادی
نقش عکس تاریخی در توسعه تفکر انتقادی در آموزش تاریخ. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 58-79]
-
تفکر انتقادی
راهکارهای تقویت تفکر انتقادی در آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 14-22]
-
تقویت سخنرانی
اهمیت وضرورت تقویت سخنرانی معلمان در ارتقاء کیفیت آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]
خ
-
خط
کاربرد خط و خطاطی و خوشنویسی در آموزش علم تاریخ در ایران اسلامی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 73-154]
-
خطاطی
کاربرد خط و خطاطی و خوشنویسی در آموزش علم تاریخ در ایران اسلامی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 73-154]
د
-
داستان
تأثیر داستان سرایی در تدریس و یادگیری درس تاریخ در مقاطع پایین تر. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 16-25]
-
دانشآموزان
راهبردهای تدریس موثر در آموزش تاریخ با تأکید بر تدریس فعال و کار گروهی. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 44-60]
-
دانشآموز نابینا
اثربخشی آموزش چندرسانهای برانگیزش پیشرفت درس تاریخ دانشآموزان نابینا. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-8]
-
درس تاریخ
اثربخشی آموزش چندرسانهای برانگیزش پیشرفت درس تاریخ دانشآموزان نابینا. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-8]
ر
-
رشتهتاریخ
چالشها و آسیبهای آموزش تاریخ در دانشگاه . [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 23-37]
-
روش
خلاصه روش تحقیق در تاریخ با تکیه بر یک نمونه پروپوزال تاریخی. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 70-86]
-
روش تحقیق
خلاصه روش تحقیق در تاریخ با تکیه بر یک نمونه پروپوزال تاریخی. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 70-86]
-
روشتدریس
چالشها و آسیبهای آموزش تاریخ در دانشگاه . [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 23-37]
-
روش تدریس
تأثیر داستان سرایی در تدریس و یادگیری درس تاریخ در مقاطع پایین تر. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 16-25]
-
روش تدریس
اثر بخشی استفاده از نقشه مفهومی در آموزش تاریخ 3( ایران و جهان معاصر ) -( یادگیری معنادار ) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 61-72]
-
روش سخنرانی
اهمیت وضرورت تقویت سخنرانی معلمان در ارتقاء کیفیت آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]
-
روشهای تدریس فعال
راهبردهای تدریس موثر در آموزش تاریخ با تأکید بر تدریس فعال و کار گروهی. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 44-60]
-
روشهای نوین تدریس
درآمدی بر روشهای نوین تدریس تاریخ در مدارس کشورهای مختلف . [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 80-99]
س
-
سبک یادگیری
نقش عکس تاریخی در توسعه تفکر انتقادی در آموزش تاریخ. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 58-79]
-
سلسلههای ایران
بررسی کاربرد فناوریهای نوین در آموزش سلسلههای حکمرانی در تاریخ ایران (با تأکید بر نرمافزار iMindMap). [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 39-57]
-
سنجش برای یادگیری
راهنمای کاربردی سنجش تکوینی (مستمر) در درس تاریخ. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 57-69]
-
سنجش تکوینی
راهنمای کاربردی سنجش تکوینی (مستمر) در درس تاریخ. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 57-69]
-
سواد بصری
نقش عکس تاریخی در توسعه تفکر انتقادی در آموزش تاریخ. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 58-79]
-
سیر علمی
-بررسی سیر علمی علامه سیدمحمدحسین طباطبایی در تاریخ علوم و معارف اسلامی با نظریه پخش یا اشاعه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 73-106]
ش
-
شاخص خوانایی
تحلیل محتوای کتاب تاریخ1 (ایران و جهان باستان) پایۀ دهم رشتۀ ادبیات و علوم انسانی براساس شاخص خوانایی گانینگ فوگ، مک لافلین و فلش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 107-116]
ط
-
طراحی واحد یادگیری
ده گام در طراحی واحد یادگیری در آموزش تاریخ در قالب یک تجربه زیسته. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 26-43]
ع
-
عکس تاریخی
نقش عکس تاریخی در توسعه تفکر انتقادی در آموزش تاریخ. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 58-79]
-
علاقهمندسازی
تاثیر آشنایی با تاریخ محلی در علاقهمندسازی مخاطبان به تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 38-56]
-
علامه سیدمحمدحسین طباطبایی
-بررسی سیر علمی علامه سیدمحمدحسین طباطبایی در تاریخ علوم و معارف اسلامی با نظریه پخش یا اشاعه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 73-106]
-
علم تاریخ.
کاربرد خط و خطاطی و خوشنویسی در آموزش علم تاریخ در ایران اسلامی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 73-154]
ف
-
فراگیران
راهنمای کاربردی سنجش تکوینی (مستمر) در درس تاریخ. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 57-69]
-
فرهنگ
بررسی مفهوم هویت ملی و مؤلفههای آن در کتابهای درسی تاریخ مقطع متوسطۀ دوم. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 22-38]
ق
-
قصه
تأثیر داستان سرایی در تدریس و یادگیری درس تاریخ در مقاطع پایین تر. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 16-25]
ک
-
کتب درسی تاریخ
-نقش و جایگاه تربیتی آموزش تاریخ در نظام تعلیم و تربیت [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-45]
م
-
متوسطه دوم
اثر بخشی استفاده از نقشه مفهومی در آموزش تاریخ 3( ایران و جهان معاصر ) -( یادگیری معنادار ) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 61-72]
-
مخاطبان
تاثیر آشنایی با تاریخ محلی در علاقهمندسازی مخاطبان به تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 38-56]
-
مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی
واکاوی و تبیین مؤلفههای تربیت اخلاقی در محتوای دروس تاریخ کتابهای مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
-
معارف اسلامی
-بررسی سیر علمی علامه سیدمحمدحسین طباطبایی در تاریخ علوم و معارف اسلامی با نظریه پخش یا اشاعه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 73-106]
-
مقطع متوسطۀ دوم
بررسی مفهوم هویت ملی و مؤلفههای آن در کتابهای درسی تاریخ مقطع متوسطۀ دوم. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 22-38]
-
مناظره
راهکارهای تقویت تفکر انتقادی در آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 14-22]
ن
-
نظریه پخش یا اشاعه
-بررسی سیر علمی علامه سیدمحمدحسین طباطبایی در تاریخ علوم و معارف اسلامی با نظریه پخش یا اشاعه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 73-106]
-
نقشه مفهومی
اثر بخشی استفاده از نقشه مفهومی در آموزش تاریخ 3( ایران و جهان معاصر ) -( یادگیری معنادار ) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 61-72]
-
نقشۀ مفهومی
بررسی کاربرد فناوریهای نوین در آموزش سلسلههای حکمرانی در تاریخ ایران (با تأکید بر نرمافزار iMindMap). [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 39-57]
و
-
وحدت ملی
بررسی مفهوم هویت ملی و مؤلفههای آن در کتابهای درسی تاریخ مقطع متوسطۀ دوم. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 22-38]
ه
-
هنرهای نمایشی
.آموزش تاریخ با استفاده از هنرهای نمایشی. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 9-21]
-
هویت ملی
بررسی مفهوم هویت ملی و مؤلفههای آن در کتابهای درسی تاریخ مقطع متوسطۀ دوم. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 22-38]
ی
-
یادگیری
تأثیر داستان سرایی در تدریس و یادگیری درس تاریخ در مقاطع پایین تر. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 16-25]
-
یادگیری مشارکتی
راهکارهای تقویت تفکر انتقادی در آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 14-22]
-
یادگیری معنادار
اثر بخشی استفاده از نقشه مفهومی در آموزش تاریخ 3( ایران و جهان معاصر ) -( یادگیری معنادار ) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 61-72]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد